Vi vil hermed invitere alle tidligere elever og deres pårørende til årets elevstævne. Vi har I år forsøgt at forny elevstævnet med et nyt format, og håber at se mange flere end jubilarerne. Vi vil nemlig gerne styrke tilknytningen til jer i vores bagland, vise skolen frem som den ser ud i dag, og så selvfølgelig give mulighed for at I kan få lov at genopfriske gode minder fra tiden som elever på Løgumkloster Efterskole.


Tilmeld dig på: findes længere nede på siden.

Vi glæder os til at se jer!

Mvh. Jørn Nørgaard, Forstander

________________

Program

10:30 Gudstjeneste i hallen.

12:30 Frokost i spisesalen

14:00 Jubilar-samlinger på skolen - Rundvisning på skolen - Forskellige aktiviteter på skolen, blandt andet fodboldturnering.

17:30 Aftensmad i spisesalen

19:30 Festsamling i hallen - Andagt v. Jens Peter Rejkjær - Hilsener fra jubilarer - Sang og musik

21:00 Afslutning og kaffe i hallen

________________


Er du jubilar, og vil hjælpe med at sprede budskabet på dit hold, eller måske organisere tilmeldingerne, så kontakt Helle på tlf. 74 74 36 52 eller på lme@lme.dk.

Jubilarer:
• 10 års jubilarer - årgang: 2010-11
• 25 års jubilarer - årgang: 1995-96
• 40 års jubilarer - årgang: 1980-81 - Martin Jefsen, 316@bbsyd.dk, tlf. 21 26 96 86
• 50 års jubilarer - årgang: 1970-71 - Krista Juhl, k-j@stofanet.dk, tlf. 23 36 48 19
• 60 års jubilarer - årgang: 1960-61

 

 

Frivilligt deltagergebyr, kr. 150,-

Deltagelse i elevstævnet er gratis. Men der er selvfølgelig en række udgifter for skolen. Hvis du ønsker at være med til at dække disse, er du velkommen til at betale et frivilligt deltagergebyr på kr. 150.
Hvad der eventuelt betales ud over dette beløb går til skolens elevfond, der bruges til at støtte elever, der af økonomiske grunde har svært ved at få råd til et efterskoleophold. Vi siger på forhånd tak for enhver gave!

Mobile-Pay: 99799

Besked: "Elevstævne"

Konto-nummer: 7990 - 2041890

Tekst: "Elevstævne"

Tilmelding

Information vedr. deltagelse





Om eftermiddagen arrangeres en fodboldturnering, hvor der stilles et hold af nuværende elever, et hold af sidste års elever, og så håber vi at kunne samle et "Old-boys" hold af ældre elever på tværs af flere årgange. Mænd spiller 11-mands og kvinder 8-mands.



Der vil for gæster langvejs fra være mulighed for overnatning på skolen. Indkvartering foregår på elev-værelser, og man skal selv medbringe dyne, pude, lagen og sengetøj.


Skriv her, hvis du har spørgsmål, særlige behov eller medbringer pårørende (så vores køkken kan forberede sig).